مركز پخش لوازم آرايشي و بهداشتي دي

این روزها مواد و محصولات متعدد و توصیه های بهداشتی مختلف برای محافظت از پوست، همه جا دیده و شنیده می شوند. جملاتی مانند «از این کرم لایه بردار، برای پوست خود استفاده کنید» یا «برای داشتن پوست سالم، آب بنوشید» و یا «از فلان داروی ضد آکنه برای درمان جوش های پوستی استفاده کنید» و… حتما برایتان آشنا هستند. امروزه هجوم انواع کرم ها و مواد دارویی از برندهای مختلف با عناوینی چون «ضد پیری و چروک پوست»، «ضد جوش و آکنه»، «شفاف کننده پوست» و غیره، این سوال جدی را مطرح می نماید که حقیقتا در این میان چگونه می توان مواد مناسب برای پوست خود را انتخاب کرد؟ آیا این توصیه ها و سفارشات بهداشتی صحت دارند؟ آیا به بهبود وضعیت پوست کمکی می کنند و یا بالعکس!؟

skin-care-myths-1-salemzi.jpg

در ادامه مطلب می خواهیم به ۹ اشتباه رایج در زمینه مراقبت از پوست که متخصصین در طی سالها تجربه خود به آنها پی برده اند، اشاره کنیم. با پنج اشتباه اول، در این بخش همراه باشید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:اشتباهات رایج, مراقبت از پوست, پوست, کرم ضد آفتاب, توسط احسان

مراقبت از لبها تنها برای داشتن ظاهری زیبا نیست، این مورد به منظور حفظ سلامتی اهمیت ویژه ای دارد. پس باید راه های درمان خشکی و ترک خوردگی لب را بدانیم تا بتوانیم مراقبت بیشتری از از لب های خود بکنیم.

‎لبها مانند دیگر قسمت های پوست نمی توانند در برابر از دست دادن رطوبت مقاومت کنند. لایه های پوست لب بسیار نازک و فاقد غدد چربی هستند و بهمین دلیل مستعد خشک شدن و ترک خوردن می باشند. اگر لبهایتان خشکیده، چروک و دردناک شده اند، احتمالا شما از ترک خوردگی لب رنج می برید. ترک های کوچک و بزرگ باعث می شوند شما کمتر لبخند بزنید.

6how-to-get-soft-lips.jpg



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:ترک لب, خشکی لب, درمان ترک لب, لب, توسط احسان

لب‌هایم ترک خورده است، با این حال چگونه می‌توانم رژ لب بزنم؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

بخار دادن به صورت از مزایای فراوانی برخوردار است: كه در ادامه مطلب توضيحات كافي داده شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

جوش‌ها و لکه‌ها معمولا روي پوست صورت، گردن، شانه‌ها و جاهايي که غدد چربي وجود دارند ايجاد مي‌شود...

 

تعداد کمي از افراد به اين موضوع توجه مي‌کنند اما شما با استفاده از روش‌هاي مختلف مي‌توانيد از ايجاد آکنه و جوش‌ها در پوست بدنتان جلوگيري کنيد. براي آگاهي از پاکيزگي پوست بدن روش‌هاي زير را به دقت اجرا کنيد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

صفحه قبل 1 صفحه بعد